Předvolební kampaň Andreje Babiše jede na plno. Již tradičně objíždí masové akce a místa, kde se shlukuje větší počet lidí, například dnes má namířeno do pražské ZOO. Jeho tým také zintenzivnil práci na sociálních sítích. Příspěvky jsou mixem útoků, sebelítosti a dokazování, jak je Babiš v pohodě a nad věcí.
Za pozornost však stojí část středečního příspěvku na facebookovém profilu AB. „Lidi, kteří jsou zmasírovaní médii, na mě klidně i hulákají na ulici, ale když si s něma promluvím, a nejlíp právě v té hospodě u piva, tak otáčí. Hejtry tady z Facebooku pravidelně zvu na kafe, ale většinou se leknou,“ píše tým Babiše na jeho Facebooku a dále vysvětluje, jak skvělým byl ministrem, a zároveň, jak byl Bohuslav Sobotka špatným ministrem.
Slova o zmasírovaných lidech médii jsou vskutku neuvěřitelná, vzhledem k tomu, že je uvádí právě Babiš. Ten Babiš, kterému patří nejčtenější „seriózní“ deník, nejposlouchanější rádio, jeden z nejsledovanějších zpravodajských serverů a mnoho dalších komunikačních kanálů. A především, ten Babiš, kterému bylo dokázáno, že svá média zneužívá v politickém boji. Ten Babiš, jehož zneužívání médií už musí řešit i Evropský parlament. Neuvěřitelně drzé a trapné.