Říkává se, že komunální volby narovnávají výsledky voleb parlamentních. To by znamenalo, že by se v říjnu měla radovat současná opozice, což absolutně nehodlá akceptovat Andrej Babiš. Proto se rozhodl, že do kampaně hnutí ANO „nalije“ neuvěřitelných 150 milionů. Běda těm, kdo s tímto budgetem nedokáží uspět.
Nejvíc práce bude mít ANO jednoznačně v Praze. Co v hlavním městě šlo udělat špatně, primátorka udělala. Pražané nadávají na kolabující dopravu, padají lávky, v dezolátním stavu jsou mosty. Adriana Krnáčová se usmívá a ještě před nedávnem dokonce mluvila o tom, že chce ve funkci pokračovat. Potom jí ovšem bylo rázně vysvětleno, že už „to dělat nechce“, a pražská buňka Babišova hnutí bude muset po mizérii současných dní začít pořádně „makat“.
V současnosti hnutí ANO tápe. Podle průzkumů, na které hodně babišovci dají, se totiž ukazuje, že neumětelství Pražané nechtějí ocenit dostatečným počtem hlasů a heslu „Prostě to zařídíme“ nehodlají v dalším volebním období naletět.
Přichází proto velká finanční injekce, která bude ještě dostatečně podpořena mediální tlačenkou Babišových médií, i těch, která se vyprofilovala jako spřátelená a to by v tom byl čert, aby se něco nestalo. Koblihy už stačit nebudou, ale je těžké odhadnout, na jakou kartu letos hnutí ANO vsadí. Naštvaným obyvatelům, kteří mají velký problém se dostat z jednoho konce Prahy na druhý, nebude stačit jen tak něco.
Kromě finanční podpory se v ANO také pečlivě pracuje na kandidátce. Dokonce tak aktivně, že nezůstává kámen na kameni. Původní jednička Patrik Nacher byl vyměněn za podnikatele Petra Stuchlíka a zemětřesení pokračuje i nadále. Diriguje ho sám majitel hnutí Andrej Babiš, který pražské organizaci jasně ukázal, že kdykoliv si zamane, bude si ve své firmě dělat nové pořádky. Jestli si tedy někteří politici z ANO mysleli, že když něco odhlasují, tak to platí, nyní vidí, jak moc se mýlili.
Babiš je majitel firmy ANO. On platí, on chce výsledky. Sám si může určovat, kdo v daný moment má jeho důvěru, a pokud s tím někdo nesouhlasí, může být velmi rychle „odejit“.
Desítky milionů mohou změnit hodně, ale jde o to, na co se je Andrej Babiš a jeho marketingoví poradci chystají využít. To, že zástupce vládního hnutí uvidíme na billboardech po celé republice, je jasné. Co na nich však dokáží naslibovat, bude velkým překvapením. Na úspěšný výsledek v komunálních volbách to bude muset být něco téměř nadpřirozeného. Ale to určitě nebude problém.