Módní dům, nesoucí jméno světoznámého návrháře, otevírá v Praze své první butiky. Představí v nich aktuální kolekci pro jarní sezónu i luxusní řadu kabelek. Nové obchody odrážejí trvalý zájem značky o expanzi ve střední Evropě.

První prodejna byla otevřena již v sobotu 25. března v nákupní galerii Myslbek, druhá větší v obchodním centru Chodov přivítá zákazníky v tuto středu 29. března. Oba butiky budou nabízet ready-to-wear kolekci pro ženy, včetně kabelek, obuvi a doplňků.

Nová dámská kolekce pro jarní sezónu oslavuje hravý pařížský půvab. Modely kombinují francouzskou eleganci s moderním neotřelým přístupem nesoucím nezaměnitelný rukopis Karla Lagerfelda. Součástí jsou bombery z hedvábného saténu, blazery a krátká saka ve spojení se širokými krepovými kalhotami, denimem či strukturovanými sukněmi. Rockový styl je zastoupen koženými kalhotami, mikinami a tričky s nápisy a potisky, včetně podobizny návrháře jako pilota či obrázky jeho kočky Choupette. Kolekce obsahuje i večerní šaty z luxusních látek v nadčasové černé barvě.

Pražské obchody představí i luxusní řadu kabelek s názvem K/Metal Signature, jejichž dominantou je vlastnoruční podpis „Karl“ v kovovém provedení. Kolekce prostorných tašek, stylových psaníček, funkčních peněženek i elegantních kabelek je převážně v barevné paletě černé, temně červené a odstínech travertinu.

Karl Lagerfeld proslul především jako dlouholetý kreativní ředitel legendárního domu Chanel. Již v 80. letech minulého století však začal budovat svou vlastní značku. Módní dům Karl Lagerfeld postavil svůj úspěch na přístupu vedoucím k tvorbě dostupného luxusu, kombinaci nadčasové klasiky s moderním nádechem a lehké provokaci. V současnosti má značka přes 80 kamenných obchodů po celém světě, online obchod KARL.COM působí dokonce v 96 zemích.