Reklamní kampaň serveru Parlamentní listy, která hlásá hesla o objektivitě publikovaných zpráv, jak se zdá, není zcela pravdivá. Billboardy s nápisem „Nikdo nám nediktuje, o čem smíme psát“ sice evokují nezávislost média, ovládaného králem hazardu Ivo Valentou, ale skutečnost je trochu jiná. Když se totiž někdo rozhodne zaplatit si promo články, není pro vydavatele deníku problém je na stránkách prezentovat jako seriózní zprávy. Své o tom ví exhejtman Hašek nebo nově i pražský magistrát.
Články s takzvaným komerční sdělením by měly být na webu viditelně označeny. To se však na Parlamentních listech ne vždy stává. Vydavatel tak sice zřejmě porušuje zákon, ale zatím se věc nedostala až k soudu, tudíž ji nikdo moc neřeší. Obzvlášť když se jedná o vrcholné politiky a jejich úřady. Michal Hašek sice svou aktivitu na provýchodně cíleném „zpravodajském webu“ už vysvětlovat musel, ale to až v době, kdy se nehodil jako hejtman Jihomoravského kraje. V tu dobu již články za desetitisíce vadily.
Podle dnešní zprávy serveru Rozhlas.cz se obdobně choval i pražský magistrát, jehož texty se také na Parlamentních listech objevovaly, aniž by byly správně označeny. Nikdo o ničem neví, nikdo nehodlá přebrat odpovědnost, jak je ovšem v takové situaci zvykem.
Že se ale nejedná o náhodu, dokazuje i fakt, že podobný problém s reklamními články, které adorovaly její ministerstvo, měla i šéfka místního rozvoje Karla Šlechtová. Ačkoliv se reklama na dokonalost MMR objevovala na webu Krajských listů, jde o stejný případ. Společnost Our Media, pod kterou Krajské listy spadají, má totiž ve svém portfoliu i Parlamentní listy. Zkrátka, nikdo nediktuje, co se má psát, pokud však obětuje tučnou částku, může.