Maďarská televize RTL Klub při informování o tragédii v Uherském Brodě chybovala. Na mapě, ve které ukazovala, kde k události došlo, zaměnila Slovensko za Rumunsko. Podle slovenské serveru etrend.sk došlo zřejmě k promíchání několika infografik dohromady. Kromě špatně označeného Slovenska na mapě Evropy totiž televize vyobrazila jeden z budapešťských okrsků v České republice.

„Takhle narychlo ani nevím, co je lepší. Zda na Moravu teleportovaný Rákoshegy, anebo Slovensko, které se dostalo do rumunských rukou,“ komentoval omyl maďarské stanice jeden z diváků ve svém komentáři.