Manželka republikánského prezidentského kandidáta Donalda Trumpa Melania zažalovala britský bulvární deník Daily Mail za informaci, že si v 90. letech přivydělávala jako placená sexuální společnice. Za podobné tvrzení vztáhla svoji žalobu i na jednoho amerického blogera. Bývalá modelka slovinského původu požaduje odškodnění ve výši 150 milionů dolarů (3,6 miliardy korun), uvedla agentura Reuters.

Daily Mail v červenci citoval informaci jistého slovinského časopisu, že si Trumpová v době, kdy byla v New Yorku modelkou, přivydělávala rovněž sexuálními službami pro zámožné klienty. Podle jejího právníka toto nepravdivé tvrzení „obrovsky poškozuje její osobní i profesionální pověst“, za což požaduje zmíněnou finanční náhradu.

Webový portál deníku ve čtvrteční reakci na žalobu uvedl, že jeho redakce nehodnotila pravdivost informací o placených sexuálních aktivitách Trumpové. List prý otiskl zprávu proto, že i kdyby se ukázalo tvrzení slovinského magazínu jako nepravdivé, mohlo by ovlivnit americkou prezidentskou kampaň.

Do té již minulost Melanie Trumpové několikrát promluvila. Deník New York Post například před měsícem dva dny po sobě otiskoval na titulní straně její nahé fotografie s dovětkem, zda si voliči přejí takovouto první dámu.