Vydavatelství Andreje Babiše Mafra Slovakia, které na Slovensku vydává například Hospodárské noviny, chystá nový internetový projekt, HNtelevizi. Vysílání by mělo začít v květnu, ale přípravy na něj už začaly a budovat se začalo i vysílací studio. Informace, kterou vydal slovenský server O médiách, je tak v ostrém kontrastu s prohlášením Andreje Babiše, který tvrdil, že další mediální rozšiřování svého impéria do budoucna nechystá. Vzhledem k tomu, že část vedení internetové televize mají na starost čeští novináři, je zřejmé, že Babišovo médium bude cílit i na české diváky.
V čele projektu je podle slovenského serveru současný programový ředitel TV Barrandov František Borovský. Ten má zkušenost se slovenskými médii z doby, kdy působil jako šéf komerční JOJky, jež je propojena na českou FTV Prima. „Budeme reagovat na aktuální dění a přinášet prostřednictvím různých formátů pohled na ekonomiku, politiku a společenské dění,“ píše se v propagačních materiálech vydavatelství.
Vydavatelství Hospodárských novin, bývalý Ecopress, koupil Babiš na jaře 2013 od Zdeňka Bakaly, který si ponechal pouze českou Economii, pod kterou spadají například Hospodářské noviny nebo DVTV. Slovenské vydavatelství vlastní od konce minulého roku mediální společnost Mafra. Mezi její tituly patří třeba deníky Mladá fronta DNES, Lidové noviny, Metro nebo server iDnes. Společně s novinami ovládá Babiš i nejposlouchanější rádio v ČR, Impuls.
Posílení mediálního vlivu je jasným signálem, že si Babiš dobře uvědomuje, jak velkou službu mu jeho nynější akvizice v tomto oboru poskytují při vytváření pozitivního mediálního obrazu.