Zřejmě se opět schyluje k nějakému problému předsedy vlády, který je třeba překrýt Babišovou lidskostí. Možná se jedná o zvyšování daní, o němž se začalo velmi hlasitě hovořit, třeba je to stále neschopnost ministra dopravy Dana Ťoka. Každopádně je jasné, že se něco děje. Marek Prchal totiž rozjel psí kampaň.
Nejen, že se ministerský předseda v neděli pochlubil svým novým štěňátkem německého ovčáka, ale také se pustil do boje proti nelegálním množírnám, kde trpí tisíce psů.
Podivné na tom ovšem je, že se Babiš novým čtyřnohým přítelem pochlubil až tři měsíce po jeho získání a ještě ke všemu informací o něm začal klasický nedělní „čaulidi“ status. Proč marketingoví specialisté čekali tak dlouho?
Ve stejnou chvíli přichází i premiérův plán posvítit si na psí množírny. Tento problém sice dlouhodobě prezentuje předseda TOP 09 Jiří Pospíšil, ale Babiš se s ním dokáže dostat i na titul Blesku. Takže je to vlastně jeho nápad, stejně jako mnoho dalších, které si zase „vypůjčil“ třeba od sociálních demokratů.
Proč se ale láska majitele hnutí ANO ke zvířatům projevuje právě teď a tak intenzivně? Co má tato kouřová clona zakrýt? Na udobření si voličů, naštvaných z možného zvyšování daní tak malý kalibr nestačí. Patrně to tedy bude pouze reakce na to, že o víkendu sněžilo. To je pro Babiše a hlavně pro jeho ministra Ťoka vždy krizová situace.