Ministr financí, potažmo jeho PR tým, skutečně neznají meze, za které by se při oslavování šéfa nemělo zacházet, i když za to přibudou na kontě hodně pěkné peníze. Ve svém nedělním příspěvku na sociálních sítích se totiž Babišův promo tým neštítil navléct novorozeně do dupaček, na kterých miminko „oznamuje“ své fanouškovství oligarchově ministerstvu. Vše doplněné trapným komentářem předsedy hnutí ANO, aby to vypadalo, že jde o jeho nápad.
Děti a zvířátka v reklamách fungují a to si samozřejmě uvědomují i tvůrci image Andreje Babiše. Na tvory ze zvířecí říše se sice zatím moc nedostalo, když nepočítáme oslavné statusy na Roberta Pelikána nebo chválu Čapího hnízda. Zato ti nejmenší už v reklamní a předvolební kampani, což je vlastně v ANO to samé a probíhá neustále již přes tři roky, svůj prostor dostali.
Nejdříve to byly děti, které měly kvůli vánočnímu dárku v podobě bakelitové kasičky přesvědčit své rodiče o genialitě šmírovací EET. Druhý pokus o ukázání „nepolitika“ s lidskou tváří proběhl přednedávnem, kdy Babiš věnoval peníze nemocné holčičce. Teď už přišlo na řadu i novorozeně ministrovy zaměstnankyně.
Trapnost nad trapnost, nad kterou se už nejde ani pousmát. Psát na dupačky cokoli je přes čáru a takové žvásty, jako si vymysleli babišovci, jsou známkou omezenosti. Pokud by se vyfotila maminka s takovým nápisem na svém dítěti, dejme tomu, je to její právo. Ale aranžovat takový snímek, jen aby měl chlebodárce radost a mohl se na Facebooku ukájet svou rádoby vtipností, je ostuda. Především pak rodičů, kteří to dopustili. Babiš totiž jako člověk bez svědomí, ostudu nevnímá, přestože už z ní má dávno ušitý kabát.