Komunikace Andreje Babiše je zkrátka perfektně zmáknutý marketingový prostředek ministra financí. Dnes jej oligarcha použil k tomu, aby své příznivce a hlavně Václava Moravce ubezpečil, že se v nedělní poledne objeví ve studiu Otázek. Aby šéf státní kasy ukázal, jak je „trendy“, nezapomněl jako obvykle použít i smajlík.
Vztahy mezi Babišem a Moravcem jsou vyhrocené již dlouhé měsíce, ale nyní si ministr moc dobře uvědomuje, jak blízko jsou parlamentní volby a je třeba každý hlas. Po stížnosti na pořady 168 hodin a Reportéři ČT, které si „dovolily“ dělat svou práci a zkoumat případ Babišových podezřelých dluhopisů, je třeba si také trochu naklonit diváky veřejnoprávní televize.
Zřejmě i proto pověřil miliardář své „píáristy“, aby nějak, pokud možno vtipně, dali národu najevo, že odpor k debatnímu pořadu Václava Moravce už opadl a Babiš se na natáčení těší. Věřit se tomu sice nedá, ale určitě se najdou tací, kteří to opět pozřou i s navijákem. Proč v naivních lidech nebudit dojem, že má Andrej všechny rád? Samozřejmě kromě Kalouska a Sobotky, kteří jsou ztělesněním zla.