Ministr financí dospěl k závěru, že se jeho myšlenky nedostávají k občanům tolik, jak by si představoval. Chození do televizí ho prý nebaví, a proto se rozhodl, že si na sociální síti vytvoří vlastní pořad, ve kterém bude odpovídat na dotazy lidí a rozšíří tak svou ideu o fungování státu jako firmy, v celé své kráse. Problém je ovšem v tom, že Babiš už v upoutávce na svoji show, opět nemluví pravdu.
Andrej Babiš jako obvykle skuhrá, že jsou jeho vystoupení omezována, sestříhávána a moderátoři mu skáčou do řeči. Těžko připustit, že například v České televizi pracují takoví odborníci, kteří by dokázali stříhat do přímého přenosu, jakým jsou třeba Otázky Václava Moravce. Je pravdou, že moderátor zmíněného pořadu není Babišovým fandou, to však neznamená, že by jakkoliv překrucoval ministrovy myšlenky, nebo nějak Babiše omezoval v jejich prezentaci. Vicepremiér si však musí uvědomit, že ČT není taková „žvanírna“ jako Poslanecká sněmovna a nemůže zde tedy pronášet své hodinové monology.
Takovou možnost mu nabízí jen FTV Prima, která standardně nabízí Andreji Babišovi velký prostor. Buď ho do svého pořadu Partie zve samotného, aby nikdo neměl možnost jeho vystoupení rušit, v horším případě s ním dokonce diskutovat nebo mu vybere partnera, jenž vyhovuje ministrovým požadavkům. Když chce například miliardář obhajovat „své“ Čapí hnízdo a zároveň mu udělat pořádnou reklamu, uzná komerční televize, že by bylo vhodné mu do studia pořídit takového sparingpartnera, který nebude rušit Babišovy ideje. Nabídne tedy účast předsedovi komunistů, který se během pořadu dostane ke slovu tak na pět minut. Do této televize přeci ministr financí musí chodit rád. Když se ještě přihlédne k tomu, že jeho firmy sponzorují některé pořady a ve zpravodajství propagují produkty jeho vydavatelství Mafra, je jasně vidět, že Babišův odpor k televizím je pouhým výmyslem.
Ke Kavárně jde po jejím prvním dílu říct jen jedno. Několikaminutová one man show probíhá v duchu názvu pořadu Miroslava Donutila: Ptejte se mě, na co chcete, já na co chci, odpovím. Bylo jasné, že Babišův tým PR nedovolí, aby se musel jeho šéf při natáčení rozčilovat a proto mu servírují otázky, na které vicepremiér odpovídá povšechně. Samozřejmě bude kritizovat cokoliv, co nevymyslel, bez toho, aby nabídl jakékoliv reálné řešení. Tak jako vždy a všude. Až dojde na lámání chleba a otázky, ke kterým bude nutné zaujmout stanovisko, určitě dojde i na oblíbené vysvětlení, že za to může Kalousek. Cenzura dotazů je samozřejmostí, vždyť s ní mají Babišovy lidé zkušenost už z videoportálu YouTube, kde nejde komentovat videa, na nichž předseda ANO hovoří.
Andrej Babiš zkrátka rozjel další část své předvolební kampaně a pomocí takzvaných nových médií se snaží oslovit i doposud nerozhodné voliče, kteří si názor dělají převážně na internetu. Slova o tom, jak nesnáší televizi, nebo že jsou jeho výroky po neobjektivní interpretaci používány proti němu, jsou zkrátka lež. Člověk, který mění názor ze dne na den si snad už ani nemůže pamatovat, jaké názory kdy hájil.