Soutěž Účtenkovka, do které mohou lidé zasílat účtenky vydané podnikateli, kteří musí používat elektronickou evidenci tržeb, si nezískala velkou oblibu. Soutěžících ubývá navzdory tomu, že ministerstvo financí si zaplatilo reklamu. Více než 6 a půl milionu bylo vydáno ve dvou vlnách na propagaci v rozhlase. Deník FORUM 24 požádal dle zákona o svobodném přístupu k informacím o upřesnění, které stanice tyto peníze získaly. V obou případech byly dvě – rádio Kiss a rádio Impuls: To, které patří do holdingu Agrofert Andreje Babiše. Naprosto jednoznačně se tedy jedná o další příklad střetu zájmů současného premiéra.
Účtenkovka byla spuštěna 1. října 2017. Od 25. září 2017 do 31. března 2018 běžela první vlna propagace soutěže v rádiích. Podle informací z ministerstva financí se jednalo o 3.200.699 korun, za které byl nakoupen reklamní prostor v rádiích Kiss a Impuls. Babišovo hnutí již tehdy řídilo Ministerstvo financí. Nejprve Ivan Pilný, který zde nahradil Babiše, a poté Alena Schillerová, která se ministryní stala po volbách v říjnu 2017. Andrej Babiš se tak poprvé stal premiérem a rezort, který mu náležel, jelikož řídil menšinový kabinet hnutí ANO, vyplácel peníze rádiu, které spadá do jeho svěřenského fondu, kam Babiš přesunul majetek po schválení tzv. lex Babiš.
Druhá vlna propagace v rádiích stále běží. Začala 15. dubna 2019 a skončí 31. července tohoto roku. Částka 3.211.690 korun opět putuje do rádií Kiss a Impuls.
Rádio Impuls Andrej Babiš koupil na konci roku 2013, o pár měsíců později nákup povolil i antimonopolní úřad. Jedná se o nejposlouchanější stanici v České republice.
Rádio Kiss ovládá skrze společnost Ges miliardář Ivan Zach, který také vlastní FTV Prima. V této televizi dostává Andrej Babiš nestandardně velký prostor, a to zejména v diskuzním pořadu Partie, kam pravidelně chodí bez oponenta. FTV Prima rozhodně nepatří mezi média, která by byla k premiérovi jakkoli kritická, naopak. Skrze rádio Kiss tak Ministerstvo financí, které řídí hnutí ANO, zaplatilo miliony korun právě Zachovi.
Navzdory reklamě počet těch, kdo o Účtenkovku mají zájem, soustavně klesá. Například v březnu 2018 bylo zaregistrováno 341 tisíc aktivních hráčů, nejméně od spuštění. Slosování se koná vždy 15. den v měsíci a lidé mohou vyhrát milion korun, automobil a dále nižší finanční částky.
Účtenkovku propagovala také Mf DNES, která patří taktéž do svěřenského fondu Andreje Babiše. Když byla v létě 2017 zveřejněna nahrávka, ve které Babiš hovořil o „zakleknutí“ na firmu FAU Přerov, Mf DNES na titulní straně uveřejnila hlavní článek, tzv. otvírák, který vyjmenovával výhry v Účtenkovce.
Podle informací z Ministerstva financí se ale v letošním roce placená kampaň v tištěných médiích teprve chystá – bude jistě zajímavé sledovat, kolik peněz obdrží za inzerci deníky z holdinu Agrofert: Mf DNES, Lidové noviny nebo třeba Metro či týdeník 5+2.