Marketingový tým českého premiéra se snaží přetavit všechny přešlapy svého šéfa v jeho prospěch. Když nadával redaktorce České televize, smetli to lidé od Marka Prchala kampaní „sorry jako“. V momentě, kdy Babiš opět dokázal, že neumí česky a obdivoval „motýle“, začal si ze sebe „sám“ dělat legraci na sociálních sítích. Superman v posilovně ovšem nenese stopy Prchalovy práce a podle toho to také vypadá.
Zdá se, že ministerského předsedu „cvakly“ při cvičení jeho manželka Monika nebo dcera Vivien, která je novou hvězdou Babišova PR. Fotografie totiž vznikla v Cannes, kam premiérova rodina před týdnem odjela na krátkou dovolenou.
Falešné ovšem není pouze tvrzení, že se Babiš chystá na pondělí, kdy ČSSD rozhodovala, jak to bude s jejím setrváním ve vládě. Ani tričko s logem Supermana na sobě ve skutečnosti nemá. Jednak by v něm vypadal ve francouzské posilovně jako blázen, ale ani firma Nike, jejíž logo má Babiš na triku, takové modely nevyrábí.
Symbol slavného superhrdiny je na premiérovu hruď dodělán až později v počítači. Úroveň „grafické“ práce je ovšem na takové úrovni, že by se mohlo zdát, že si „S“ snad dělal Babiš sám. Jeho erudice v práci s počítačem je totiž mizerná, což by odpovídalo odvedené práci.
Vzhledem k tomu, že mezi pořízením fotografie a jejím publikováním uběhl týden, rozhodně mohl Babiš zaúkolovat někoho, kdo dokáže snímky upravovat na profesionální úrovni. Takto se řadí po bok Tomia Okamury, který při focení, lépe řečeno, po něm, rád používá Photoshop a dělá se v něm lepším. Chyby se kupí, a pokud to takhle bude pokračovat, po dalších volbách už Prchal od Babiše polibek nedostane.