Nálady v hnutí ANO se vždy nejlépe poznají podle jeho médií, a to zejména těch bulvárních. Server Expres.cz dlouhodobě otevřeně slouží šéfovi a majiteli v jedné osobě, tedy Andreji Babišovi. V článku z 5. srpna se znovu ukázalo, jak se v Agrofertu vede politická kampaň: útokem na Piráty, trapnou hrou se zmrzlinou a podporou Roberta Šlachty.
Na webu Expres.cz vyšel článek „Piráti vyděsili voliče a dál padají, Babiš je torpéduje zmrzlinou. Lízejte, než to zakážou!“. Není označen jako propagace či inzerce a dá se očekávat, že ani nebude započítán do limitu pro volební kampaň, ačkoli jeho účel je již z názvu viditelný.
První část článku je věnována současnému sporu o zmrzlinu, v němž jde o pirátský nápad na ekologickou zmrzlinu proti vanilkové a čokoládové, kterou bude Babiš točit v sobotu v Průhonicích. Jako by šlo o největší a nejzásadnější téma dnešních dní. Server rozsáhle cituje Babišova slova z facebookového profilu.
Zajímavé je ovšem také to, že kromě kritiky pirátské kampaně a výsměchu kvůli zmrzlině si autor textu vybral jen jedno další uskupení, jehož šance měl potřebu rozebrat, a to hnutí Přísaha Roberta Šlachty, v němž pracují někdejší marketéři Babišova hnutí ANO – a na kampani je to znát.
„Robert Šlachta a jeho Přísaha má ve volbách do sněmovny velké šance uspět,“ stojí v popisku Šlachtovy fotografie. Vyznění textu je jako vždy jednoznačné: Babiš kampaň dělat umí, Šlachta taky, koalice SPOLU sílí proto, že Pirátům to nejde, a řekněme si jasně, že je třeba debatovat o zmrzlině. A v tom je všechno.
Expres.cz svého majitele explicitně podporuje dlouhodobě. V době, kdy se konaly demonstrace, vedl jasnou kampaň proti hnutí Milion chvilek pro demokracii. Když demonstrace podpořili konkrétní umělci, Expres.cz si je okamžitě vzal na paškál. Vycházejí zde také „Babišovy“ články, ale samozřejmě jiné než například v Lidových novinách, straší před migrací, hovoří o zlevňování piva a tak dále. Tento web dennodenně ukazuje, k čemu je Babišovi také bulvár.