Marketingové oddělení firmy ANO funguje téměř bezchybně. Na sociálních sítích i serveru YouTube pečlivě buduje gloriolu kolem svého šéfa. Andrej Babiš v písemných vyjádřeních i videích vyslovuje své názory k aktuálnímu dění a jak je jeho zvykem, uráží své oponenty. Aby však nebyla dokonalost ministra financí do očí bijící, občas se na Facebooku objeví i lehká kritika. Na videokanálu ovšem možnost vyjádřit svůj názor nehledejte. Zde je diskuze stejně jako třeba na sněmech hnutí ANO zakázána.
Propaganda Andreje Babiše na internetu funguje skutečně nejlépe, jak může. Minimálně ve srovnání s ostatními vrcholnými politiky, kteří se na webu nějak projevují. Ministr Chovanec se sice na Twitteru taky snaží, ale formátu AB nedosahuje. Komentáře, fotografie, videa a spousta statusů dělají z ministra financí krále internetu. Co nestihne sdílet na svém profilu, zastanou jeho podřízení na oficiálních stránkách a facebookovém profilu hnutí ANO. Ani jim se ovšem nevyhnul nešvar, kterým trpí většina lidí, pohybujících se kolem Babiše. Tendence oslavovat vůdce, nepokrytě, přehnaně.
Stejně jako od tria Kleslová, Komárek a Faltýnek, se tak i z internetu dozvídáme pouze o tom, kdo Andrejovi ubližuje, proti komu musí neustále bojovat a jak to myslí se svou firmou Česká republika dobře. Chvála je velkolepá a nekritická. Pokud se objeví nějaký komentář, který není úplně po chuti a potřebný pro dobrý obraz Andreje Babiše, je jeho pisatel okamžitě napaden příznivci ANO. Je těžké odhadnout, do jaké míry se jedná o skutečné uživatele Facebooku a kolik je takzvaných trollů.
Na videokanálu YouTube je ale oblast komentářů vyřešena naprosto jinak. Jsou zkrátka zakázány. Je to jednodušší, než je pořád promazávat nebo vymýšlet nějaké odpovědi, které by ministrovi opět vrátily punc dokonalosti.