Sociální síť Facebook připravuje změny, které mají cílit zejména na generaci Z. Společnost Meta nyní v několika amerických městech testuje novou sekci pro sledování místního dění, čímž chce v blízké budoucnosti přilákat mladé lidi.
Facebook chce znovu získat přízeň generace Z, a proto připravuje re-design aplikace a nové funkce. Mladí lidé prý totiž využívají tuto sociální síť zejména jako nástroj pro sledování lokálního dění. Podle informací NBC News popularita této platformy mezi dospívajícími prudce klesá, na což nyní mateřská společnost Meta reaguje.
„Přidáváme funkce, které mladým lidem – a všem uživatelům Facebooku – pomohou prozkoumat jejich zájmy a spojit se se světem mimo okruh jejich blízkých přátel. Ať už vás zajímá cokoli, na Facebooku jsou lidé, kteří vám pomohou to najít a věnovat se tomu intenzivněji,“ prohašuje společnost Meta.
Nová aplikace by měla zahrnovat například záložku „Místní“, která by měla uživatele informovat o okolním dění, včetně doporučení na zajímavá místa či obchodu. Meta chce mladým lidem nabídnout také týdenní a víkendová shrnutí zajímavých akcí v okolí.
Generaci Z by měl podle vývojářů zaujmout také nový přehrávač nekonečných videí – reels, čímž se Facebook přiblíží sociálním sítím TikTok a Instagram, které stejnou strategii používají. „Získáte přehrávač videí přes celou obrazovku, který vám umožní plynule sledovat nejlepší krátká, dlouhá a živá videa v jediném přehrávači,“ vysvětluje Meta.