Okolí současného prezidenta opět, jako před pěti lety, předvedlo, jak to vypadá, když se v kampani používá podlost, hulvátství a lež. Při minulé volbě hlavy státu to na inzerátu poznal Karel Schwarzenberg, tentokrát došla řada na Jiřího Drahoše. Zemanovi „chlapci“ trapně opět použili inzerci v některých, konkrétně dvou, denících a pokusili se pošpinit Drahoše, ze kterého dělají vítače uprchlíků.
Oproti roku 2013 však ihned do lživé kampaně zasáhly sociální sítě, na kterých se sice nechutné inzeráty začaly šířit, ale zároveň se vzedmula velká vlna kritiky na adresu Miloš Zemana, autorů podlé reklamy i listů Právo a Deník, které daly svůj prostor k prezentaci tohoto materiálu.
Zároveň se však objevily i návrhy, jak mohl, nebo měl Zemanův pamflet ve skutečnosti vypadat. Právě tyto vám FORUM 24 nabízí ve fotogalerii.