![](https://www.forum24.cz/wp-content/uploads/fly-images/511157/vilem-besser-100x100-c.png)
Sport sice nepatří mezi témata, která by Andrej Babiš nějak výrazněji komentoval, ale pro jeho Agrofert se hodilo pro reklamní kampaň. Zemědělský koncern ministra financí je totiž partnerem Českého olympijského týmu a před chystanými hrami v Riu se chce pomocí našich reprezentantů zviditelnit. Ve dvou reklamních spotech ubezpečuje pár atletů, že jejich pocit, že jsou na stadionu nazí byl pouhým snem. Agrofert by je prý totiž s holým zadkem nenechal.
https://www.youtube.com/watch?v=lTuEEn7_MYE
Jak uvádí server Echo24 kampaň pro Babišův holding zpracoval tým studentů marketingu z Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Z několika návrhů se v Agrofertu nejvíce líbil tento. „Téma je jasné – díky naší podpoře nejedou čeští sportovci do Ria lidově řečeno s holým zadkem. V jednoduchosti je síla, takže když nám studenti Adriána Nezvalová a Jan Pavliš poprvé prezentovali svůj nápad, měli jsme téměř hned jasno, že tuto kampaň chceme realizovat,“ řekla Kateřina Kuchařová, ředitelka divize komunikace Agrofertu.
Kampaň, představená premiérově na festivalu Colors of Ostrava prý zatím nevzbudila velký zájem ani rozruch. Je na ní ovšem určitě zajímavé, že Babiš přes svůj Agrofert slibuje části občanů, že je nenechá s holým zadkem. Pro ty ostatní má připravenou elektronickou evidenci tržeb nebo kontrolní hlášení DPH.