Každý čtvrtek se na obrazovce TV Barrandov objevuje Týden s prezidentem. Pořad, v němž majitel televize dětinsky oslavuje Miloše Zemana a pokládá mu takové servilní otázky, aby následně mohl přitakávat jeho odpovědím. Tento pořad se ale nedostává do žebříčků nejsledovanějších televizních pořadů. Prostě lidi nezajímá.
Jaromír Soukup si od této prapodivné show (jelikož o skutečné žurnalistice nemůže být vůbec řeč) sliboval mnoho: Sledovanost, popularitu pro televizi, především však celebritní status pro konferenciéra pořadu, tedy pro sebe sama. Nepřišlo nic, dokonce velmi rychle bylo jasné, že Zeman má Soukupa jako svého osobního maňáska.
Nejlépe však majitel Barrandova a největší amatér v českém televizním rybníčku posloužil Zemanovi před druhým kolem prezidentské volby, kdy na sebe „statečně“ vzal roli PR specialisty a tvrdošíjně několika desítkám tisíc diváků servíroval ve všech pořadech, které uváděl, že je prostě Miloš nejlepší.
Dočkal se za to pozvání do volebního štábu, kde se hrdě prsil jako oblíbenec hlavy státu. To si totiž Soukup o sobě skutečně myslel a možná si to i stále ještě myslí. Zeman mu dal přičichnout k velké politice tím, že ho každý týden obdaří účastí v pořadu s mizernou sledovaností, a v egomaniakovi z Barrandova začal bobtnat jeho narcismus.
Místo toho, aby si vybudoval místo na výsluní mezi opravdovými moderátory, tak je všem jenom pro legraci. Lidé často jen nevěřícně kroutí hlavou a vypráví si nejhorší zážitky ze Soukupových výstupů. Jeho debaty jsou otřesné, v komentářových pořadech máte dojem, že byste měli zavolat psychiatra, třeba populárního Chocholouška, nebo do Drop In. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání nedělá nic, jen občas pošle Soukupovi varování a čeká, že se ředitel komerční stanice už konečně vykašle na snahy být televizní hvězda a začne dělat něco prospěšnějšího.
Spolupráce Zemana se Soukupem je ale absurdní z obou hledisek tím, jak je pro oba neužitečná. Nemají spolu totiž žádnou zvláštní sledovanost a jejich pořad je věnován jenom malé skupince notorických fanoušků a lidem, kteří se o tento případ zajímají ze studijních důvodů. Miloš Zeman ovšem dokáže ze spolupráce se Soukupem vytěžit více, než je to opačně. Třeba nyní, kdy veřejným prostorem neustálé koluje pojem „lepšolidi“. Jakkoliv totiž už navždy bude tento slovní paskvil spojen se současným prezidentem, jeho největším uživatelem je právě Jaromír Soukup a je klidně možné, že ho dokonce i vymyslel. Takže Miloš Zeman se nechává Jaromírem Soukupem inspirovat. Gratulujeme!
V posledních týdnech se lepšolidi stali bezkonkurenčně nejpoužívanějším výrazem, který se objevil v estrádách JS. Majitel TV Barrandov tímto slovem počastoval například Miroslavu Němcovou, Miroslava Kalouska, Pavla Šafra, Sabinu Slonkovou nebo Jiřího Kubíka. Samozřejmě mezi lepšolidi patří ti, kteří nemilují Miloše Zemana.
Kdo si ovšem kdy vzpomene, že nějaký nervózní pán v jedenácti pořadech, které nesou jeho jméno, na stanici, o níž všichni vědí, ale nikdo si ji nepustí, vyprávěl o lepšolidech. Nyní je to Zemanovo slovo a Soukup zase zůstává v tom nejtemnějším zákoutí, kam světlo pro televizní hvězdy nikdy nezasvítí. Pan konferenciér to ale zkouší stále a bude zázrak, když ještě dokáže rok 2019 přečkat na obrazovce bez nějaké závažnější psychické poruchy.