Zdá se, že přestává platit letitý fakt, že Babišova politická divize holdingu Agrofert je nedostižná v marketingu. Při letošních volbách, které jsou pro Babiše zcela zásadní, holding poráží koalice SPOLU. Trojkoalice nemá nudnou kampaň ani témata a navíc nyní předvedla mistrovský kousek s kampaní Andreje Babiše.
Ten přišel s hlavním letošním heslem „Až do roztrhání těla“, ale naprosto nepochopitelně si tuto doménu na webu nezaregistroval holding ani nikdo z marketérů. Udělala to ale koalice SPOLU a náležitě z toho profituje. Položila Babišovu kampaň na záda. Na webu nejprve prezentovala své tři lídry, představila sérii vizuálů, které Babišovu kampaň otáčejí proti Babišovi, a následně nasadila generátor slibů Andreje Babiše, čímž jeho kampaň zlikvidovala. Během dvou dnů.
Z kampaně Andreje Babiše je cítit nuda a především recyklace. Nepřichází s ničím novým. Jeho marketéři spoléhají na to, že vítězství ve volbách uhrají na jedno prázdné heslo a na to, že šéf bude stále dokola ječet deset naučených frází o tom, jak všem přidal, jak všem snížil daně, jak je nejlepší a jak ostatní nepostavili ani psí boudu.
Jenže tentokrát to nebudou mít snadné. Obě koalice šlapou a ani stokrát opakované pokusy o jejich štěpení spekulacemi o tom že ta a ona strana chce po volbách ve skutečnosti spolupracovat s Babišem, je nerozdělila, naopak. Lídři opozičních koalic jsou ve formě. Babiše v debatě (pokud se do ní odváží) porazí vždy a za všech okolností.
Kromě toho všeho jsou pro Babiše letos zdrcující dvě další věci. Vrátil se jeho syn, který už nechce, aby na něj jeho otec házel své podvody a nechával ho unášet na Krym. A dále Babiše, který se prezentuje jako všeobecně milovaný hodný strejda, musí šokovat reálná setkání s lidmi při jeho předvolebních výjezdech po městech. Tentokrát se setkává s velmi ostrou kritikou v podstatě všude, kam přijede. A co na to všechno jeho slavný marketingový tým? Nic. Dělá, že se to neděje.