Nákupy online se v době, kdy zažíváme pandemii koronaviru, velmi rozšířily. Aby neriskoval své zdraví, rozhodl se nákup s dovezením vyzkoušet i muž z Walesu. Jak uvádí deník Daily Mirror, zkušenost byla pro zákazníka odstrašující.
Karl Griffiths byl zvyklý nakupovat vždy v obchodě. Současná situace ho ovšem donutila objednat si potraviny přes internet. Nákup za 50 liber (zhruba 1500 korun) si vybral v supermarketu ASDA, který je ve Spojeném království velmi oblíbený. „Bylo to poprvé, co jsem si vybral online doručení,“ řekl rodák z Merthyr Tydfil z Walesu.
„Hlavním důvodem, proč jsem se rozhodl jít touto cestou, bylo vyhovět omezením kvůli covidu-19 tak, že se vyhnu zbytečnému cestování během pandemie,“ vysvětlil jedenačtyřicetiletý muž.
Jaké však bylo Karlovo překvapení, když mu kurýr přivezl pouze sáček hranolků za 1,75 libry (52 korun). Navíc jiné značky, než si vybral na webu supermarketu. Zbylé zboží údajně nebylo k dispozici.
Na svůj nákup navíc čekal déle než tři hodiny, ačkoliv měl objednaný přesný čas, kdy má dorazit. „Snažil jsem se dostat z práce včas, abych stihl dobu, kdy měla objednávka dorazit. Když zazvonil zvonek a za dveřmi stál kurýr s jedním pytlíkem hranolků, došla mi slova,“ řekl Griffiths pro web WalesOnline.
Jediné, co mu ASDA nabídla, bylo vrácení peněz, které by však trvalo tři až pět dní. Zákaznický servis další vysvětlení nespokojenému zákazníkovi odmítl. „Dostávám výplatu jednou měsíčně a poslední týden mi těch 50 liber chybělo,“ vysvětlil Karl.
„Plně chápu, že k chybám dochází, ale úroveň služeb byla šokující. Když něco nefunguje, někdo za ty chyby musí převzít odpovědnost,“ dodal muž, který lituje, že vůbec objednávku přes internet vyzkoušel.