Sociální sítě premiéra Babiše se už dávno staly místem, kde se dějí zázraky. Komentáře se zde ukazují dříve než samotný status, na nějž reagují. Příspěvky sem vkládají neexistující lidé s vizáží známých osobností. Teď se navíc ukázalo, že Andrej Babiš dokáže na Facebooku komunikovat rychleji než kdokoliv jiný. Nebo že by si snad se svými voliči nepsal sám premiér?
Že Babiš neumí pracovat s počítačem, je známo od chvíle, kdy to na něj prozradila bývalá mluvčí ANO Lucie Kubovičová. Veřejným tajemstvím je i to, že veškeré mediální výstupy, pokud premiér občas někde nemluví spatra a nepřipraven, má na starosti Marek Prchal. Ten ovšem všechno evidentně sám nestíhá, a tak dochází k chybám. Té zatím poslední si všiml čtenář deníku FORUM 24 J. Kučera.
Na facebookovém profilu Andreje Babiše se v neděli před jedenáctou hodinou večerní objevilo obvyklé hlášení „Čau lidi“. Zvláštní na něm bylo nejen to, že ho premiérův marketingový tým publikoval později, než je zvykem. Za zmínku stojí především fakt, že status z času 22:45 byl později doplněn komentářem s odkazem na mapu. Překvapivě v čase 22:27.
Ještě o minutu dříve zvládl „Babiš“ přidat příspěvek s odkazem na web Ministerstva zdravotnictví. To aby občané přesně věděli, kolik u nás máme lidí s podezřením na koronavirus.
Nejpilnější byl ovšem premiér (v zastoupení) v čase 22:28. To nejen okomentoval tiskovou konferenci, kterou ministryně financí uspořádala v pražské tržnici Sapa, ale také průzkum agentury STEM. Příspěvky k oběma tématům si Babiš jednoduše nemohl odpustit. Alena Schillerová totiž chválila novou vlnu EET, což bylo pochopitelně třeba ocenit. Agenturní průzkum zase ukazoval, že se svým životem je spokojeno 85 procent občanů naší země. Podle Babišova vidění světa je to pochopitelně hlavně jeho zásluha, tudíž výsledky tohoto bezvýznamného průzkumu musel šířit dál.
Premiérův PR tým dělá poslední dobou čím dál víc chyb a stává se tak terčem posměchu. Marek Prchal zřejmě nestíhá nabírat kvalitní zaměstnance a sám má plné ruce práce s krizovou komunikací. Babiš totiž momentálně vězí v tolika problémech najednou, že není divu, když jeho marketingový guru nemá čas kontrolovat, zda se mu nesplašili brigádníci.