Když chcete mít rychle na Facebooku pozitivní status, stačí někdy jen zmáčknout tlačítka „ctrl C“ a „ctrl V“. Pozitivní poselství je na světě a nemusíte ho pracně potit. I takhle se pracuje v hnutí ANO.
Těžko říct, jak by to vypadalo, kdyby každý člen ANO, který se snaží získat nějakou výraznou politickou funkci, měl takového marketingového specialistu jako majitel hnutí Andrej Babiš. Bez nějakého Marka Prchala pro každého aňáka se totiž tropí chyby. Takové, které až moc dávají nahlédnout do kuchyně premiérových poddaných.
Například dva lékaři ve službách Babišova hnutí, kteří toužili státi se senátory, by evidentně potřebovali lepší PR radu než jen „použijte standardní status“. Tak to totiž vypadá, když se podíváte na příspěvky MUDr. Martiny Chodacké a MUDr. Ondřeje Štěrby.
Oba kandidáti v senátních volbách totiž mají buď úplně stejnou literární „slinu“, nebo si někde z webu hnutí ANO stáhli formulář na „status pro doktory“. Jejich naprosto stejný příspěvek na Facebooku totiž nenabízí jinou odpověď na otázku – proč to mají stejně?
„Zdravím, hodně z vás se mě ptá, zda mé případné zvolení do Senátu bude znamenat konec mé lékařské praxe, či její omezení. Pacient vždy byl, je a bude pro mě na prvním místě. Svou praxi beru jako poslání a hodlám se jí věnovat i nadále. Dobře vím, že to nebude nic lehkého, ale ze zkušenosti své i druhých vím, že se to skloubit dá, byť za cenu menšího osobního volna. Ale mě žene snaha lidem pomáhat a věci zlepšit a s tím do toho jdu,“ píše Chodacká.
Naopak Štěrba má na sociální síti napsáno: „Zdravím, hodně z vás se mě ptá, zda mé případné zvolení do Senátu bude znamenat konec mé lékařské praxe, či její omezení. Pacient vždy byl, je a bude pro mě na prvním místě. Svou praxi beru jako poslání a hodlám se jí věnovat i nadále. Dobře vím, že to nebude nic lehkého, ale ze zkušenosti své i druhých vím, že se to skloubit dá, byť za cenu menšího osobního volna. Ale mě žene snaha lidem pomáhat a věci zlepšit a s tím do toho jdu.“
Oba příspěvky jsou navíc publikovány ve stejný den, tedy 9. října a s časovým odstupem pouhých čtyř minut. Chtělo by to více Prchalů, jinak se z celé propagandy hnutí ANO stane směšná fraška.