Na co potřebuje Andrej Babiš další vydavatelství? Přece aby mohl lépe šířit svou propagandu. A také proto, aby umlčel umělce, kterým není po chuti jeho minulost nebo způsob, jakým se snaží získat absolutní moc nad naší zemí a jejími občany. Bulvární časopisy s velkou prodejností mu k tomu skvěle poslouží.
Na slova umělců lidé reagují odlišněji než třeba na politická prohlášení. Bylo to tak v roce 1989, je to stejné i dnes. Společnost je sice rozdělená, ale některým zpěvákům nebo hercům se daří ji alespoň v některých momentech na chvilku zase spojit. A to se nechce. Nepřeje si to prezident, nevyhovuje to ani premiérovi.
Miloš Zeman začal umělce kastovat a třeba ty, kteří podpořili jeho soupeře v loňských volbách Jiřího Drahoše, označil za „béčkové“. To si Babiš nemůže dovolit, protože stále musí působit dojmem milovaného všemi, a proto si na výlevy proti umělecké scéně dává velký pozor.
Nyní ovšem může nastat velký obrat. Zatímco doteď se bulvárem z Babišova vydavatelství Mafra zkoušel zabývat pouze bezzubý Expres.cz, který si například kvůli bojkotu premiérových médií Tomášem Klusem a dalšími umělci vzal na mušku některé z nich, teď přichází na řadu bulvár nejhrubšího zrna.
Rytmus života a Pestrý svět, které nyní budou říkat „pane“ předsedovi naší vlády, patří mezi to nejhorší, co se na novinových stáncích dá najít. Za pomoci smyšlených příběhů nebo vyloženě prokazatelných lží každý týden „baví“ čtenáře, kteří si rádi přečtou něco ze soukromí hvězd českého šoubyznysu a nevadí jim přitom, že většina informací je vycucaných z prstu redaktory, kteří tyto výmysly tvoří od stolu a neobtěžují se ověřovat jakákoliv fakta.
Proto se dá předpokládat, že nebude žádný problém vytvořit dle zadání pamflet na kohokoliv, kdo by se chtěl o Andreje Babiše otřít. Je totiž více než jasné, že si majitel hnutí ANO pořizuje média ze zištných důvodů. Potřebuje vylepšovat svou image, a to za použití jakýchkoliv prostředků. Někdo, včetně Tomáše Kluse, si myslí, že by to bylo příliš okaté a každému by bylo jasné, že se jedná o pomluvy na objednávku, ale čtenáři plátků, které si nově Babiš pořídil, takto zdaleka nesmýšlejí.
Chtějí být „krmeni“ články, které vznikají podle hesla „žádná pravda nesmí stát v cestě dobrému příběhu“. Umělci by měli zbystřit a začít s tímto neoddiskutovatelným faktem počítat. Začne to pozvolna, ale postupem času se hon na nepohodlné, kteří nejsou ochotni se podřídit vůli ministerského předsedy, rozběhne na plné obrátky.
Koupí Bauer Media získá Babiš dalších zhruba 3,4 milionu čtenářů. A nebudou to ti, kteří si informace ověřují, ale takoví, kteří se chtějí jen bavit, někomu závidět nebo přát něco zlého. K tomu doteď Rytmus života a Pestrý svět sloužily na jedničku, v rukou premiéra ovšem dostane jejich „úkol“ vyšší rozměr.
Stanou se dalším propagandistickým nástrojem v ruce člověka, který miluje manipulace, lži a osobní útoky. To by však nemělo zastavit ty, kteří si „dovolují“ s premiérem a jeho příklonem ke změně režimu nesouhlasit. Pokud se začnou bát, Babiš vyhraje. I jeho poslední mediální akvizice totiž vznikla pouze proto, aby nahnal strach lidem, kteří se ho doteď nezačali bát.