Nový reklamní výstup ČSSD vypadá jako nepovedená koláž, do které se pustil grafik-amatér. Vytvořit totiž z Bohuslava Sobotky, Michaely Marksové a Milana Chovance mladé lidi v autě, které jako byste „prohnali“ nějakým filtrem v programu na úpravu fotografií, jenž vám nabízí mobil, je směšné a trapné. Pokud chtějí sociální demokraté svými nejnovějším výtvorem oslovit mladé voliče, určitě se jim to povede, ale jinak, než bylo plánováno. Tato koláž totiž rozesměje téměř každého.
Skomírající partaj se chytá doslova každého stébla. Na pomoc socialisté přizvali specialisty ze Spojených států, poté proběhla vnitrostranická čistka, která odstranila nepohodlné a vykřikující politiky a instalovala do funkcí staré kádry a nyní se ČSSD pustila do image kampaně.
Mladistvý vzhled stěžejních politiků sociální demokracie ovšem vzbuzuje spíš úsměv, než že by člověka přesvědčil, že jedině ČSSD je stranou, která dokáže zachránit naši zemi před úpadkem a definitivně ji nasměrovat k lepším zítřkům.
Nepovedený vizuál spíš připomíná doby dávno minulé a výjevy známé třeba z předlistopadových bankovek s rozradostnělými zemědělci. To však svým způsobem odpovídá politice sociálních demokratů víc než moderní přístup k problémům, které trápí občany.
Spolupráce ČSSD, hnutí ANO a lidovců silně připomíná návrat do doby, ve které se nám velmi nelíbilo, a není divu, že krom KDU-ČSL jsou koaliční strany ochotny spolupracovat s komunisty. Politiku mají obdobnou, a jak vidět, i některé prezentace budí vzpomínky na „staré dobré časy“.