Nakupování potravin přes internet se stalo součástí života mnoha lidí. Největší boom zažila rozvážka jídla především v době covidu, její popularita však trvá i nadále. Existují ovšem momenty, kdy je zákazník se službou velmi nespokojen a nedokáže pochopit, proč neobdržel to, co si objednal.
Pokud člověk nakupuje potraviny na internetu, očekává, že si tím ušetří čas, který by jinak trávil v obchodě. Tam se mu ovšem nestane, že domů přinese úplně jiné zboží než jaké si chtěl koupit. Při online nákupech se ovšem záměny stávají běžně a deník Daily Mirror přinesl jedno z možných vysvětlení.
Pracovník supermarketu totiž zřejmě ukázal, proč nakupující přes internet někdy skončí se zcela nerelevantní náhradou. Ta jim dorazí v případě, kdy ji obchodu povolí a zboží, které si původně objednali, není na skladu. Pokud dostanete jiný druh jablka nebo housku místo rohlíku, zřejmě se to dá bez problémů přejít. Existují ovšem mnohem podstatnější záměny.
Zaměstnanec amerického obchodního řetězce na Redditu sdílel fotografii, která zřejmě objasňuje, jak vznikají občas bizarní chyby při online doručování potravin. Na snímku je vidět aplikace, kterou používají některé supermarkety, jejíž výhodou má být to, že lidem, připravujícím nákupy, poradí, jaké zboží zvolit jako “náhradu”.
Yes lentil soup is totally a valid replacement for lemonade
byu/taylortherod inAldi_employees
Problém je v tom, že patrně nedokáže zvolit správnou alternativu. Místo melounové limonády, která je v objednávce, doporučila nákupní aplikace plechovku čočkové polévky. Pokud je tedy pracovník obchodu nepozorný, může se stát, že se bude řídit podle rady a skutečně provede takovou náhradu.
V minulosti už se ukázalo, že není problém dostat místo plechu na pečení sáček s marshmallows či náhradou za červenou papriku obdržet balíček červené barvy na vlasy.