Předseda vlády Andrej Babiš má prý geniální marketingový tým. Aspoň se to tvrdí o „mágovi sociálních sítí“ Marku Prchalovi, který se bohužel stále ještě nestydí za to, co dělá. Ovšem jak se zdá, ne vždycky je tento tým tak skvělý a neomylný. Ukázal to například inzercí, která nejen že naprosto jasně odkryla Babišův střet zájmů, ale zároveň také naštvala mnoho těch, kteří nebyli rozhodnuti, zda na demonstraci jít.
Babiš si v několika médiích, a to včetně těch, která vlastní, zadal inzerci. Vlastně dvě inzerce. Jednu za hnutí ANO, která zve na jeho facebookový profil, kde se každý může „dozvědět pravdu přímo od něj“. V MF DNES i v Lidových novinách tahle nehoráznost vyšla ve stejný den, kdy deníky vydaly přílohu k 17. listopadu.
A ve všech novinách s výjimkou Deníku N vyšla příloha nazvaná Pravda o Agrofertu. Nešlo jen o deníky z holdingu, ale i o Právo, Blesk či Hospodářské noviny. Je nepochopitelné, proč na tuto lživou a zavádějící věc vydavatelství reagovala tím, že si prostě a jednoduše vzala od Agrofertu peníze, přestože zejména u Hospodářských novin to dehonestuje práci mnoha kvalitních novinářů.
K dezinformování se přidal i deník Metro, tiskovina, která se v Praze rozdává zdarma. Asi není náhoda, že tak učinil také v příloze k 17. listopadu, na jejíž titulní straně nechybí Václav Havel. V Metru (náhodou?) uvedli špatný čas demonstrace Milionu chvilek na Letné. Ta začíná ve 14:00, Babišův tisk zahájení posunul na později.
Babiš a jeho firma nám opět ukázali, že se občanům vysmívají, že obcházejí platné zákony a že opravdu většinu společnosti považují za hlupáky. Tím všechny, kdo tohle odmítají, pozvali na Letnou.
Více o třiceti letech od revoluce si můžete přečíst ve speciálu Revue FORUM. Věnujeme se našim prezidentům, premiérům, největším úspěchům i kauzám. Oslavte svobodu s námi.