K nezvyklému oslovení zákazníků se rozhodl obchodní řetězec Kaufland. Místo tradičních květin a bonboniér, které se klasicky kupují dívkám ke svátku svatého Valentýna, nabízí trochu drasticky vepřové srdce. Vizuály, které Kaufland zvolil pro svou reklamu, budí rozporuplné reakce.
Na marketéry, kteří netradiční propagaci Kauflandu vymysleli, se na Facebooku ihned snesla vlna kritiky. „Vyměňte marketing, tohle je tak trapný, až to bolí… Svátek lásky symbolizuje vykuchaná mrtvola, faaakt takovou blbost jsem dlouho neviděla, ale co čekat od lásky k Česku s fašounskými zaměstnanci,“ připomněla jedna z diskutujících kauzu prodavačky, která měla na ruce vytetovaný hákový kříž.
„Když už se snažíte šokovat, mělo by to mít trochu hloubku. Tohle je prostě jen nevkusný hnus. Příště můžete prodávat Mozky z marketingu, stejně jsou jim k ničemu,“ přidal se další nespokojený komentátor na sociální síti.
Další se dokonce zaobírali i nad původem orgánu. „To zvíře nedobrovolně položilo život, aby si lidstvo nacpalo pupek, tak by to aspoň chtělo kapku důstojnosti. Kdyby to bylo srdce pejska, tak to by byli všichni v šoku. Tohle se vážně nepovedlo,“ píše žena, již reklama pobouřila.
Našli se však i tací, které marketing obchodního řetězce neuráží, a dokonce kvitují originalitu. „Kaufland moc nemusím, ale velký respekt tomu, kdo této kampani dal zelenou… Za mě je to marketingově pecka a je úplně fuk, zda je to skvělý, nebo odporný. Bude se o tom psát a psát a každý o tom bude mluvit. Takže to určitě svůj cíl splnilo,“ napsal na Facebook jeden z uživatelů sociální sítě.
…