Automatická reklama systému Adwords na proruských a konspiračních webech začíná mnohým firmám vadit. Aniž by si to totiž firmy samy zadaly, objevují se leckdy jejich značky na místech, s nimiž by pro ně bylo spojení nežádoucí. Jako první o věci informoval slovenský deník SME, jenž poukázal na český web AC24 s tím, že tento portál uveřejňuje několikrát týdně zmanipulované či nepravdivé zprávy. A u nich se právě návštěvníkům zobrazuje reklama. Ta sice není pro každého stejná, protože se dle Googlu přizpůsobuje jednotlivým návštěvníkům a vychází vstříc jejich preferencím, ale přesto ji návštěvník vidí třeba vedle hoaxu o znásilňované ruské školačce. Firmu takové spojení poškozuje a navíc tak nepřímo podobné weby financuje.
Jak uvedl server Echo24, například společnost ZOOT neměla o existenci své reklamy na webu AC24 ani tušení. Stejné to bylo také v UniCredit Bank, jejíž reklama se na webu rovněž objevila. Ani jedna ze společností však ze zjištění nebyla nadšená a dle svých slov se snaží zjednat nápravu.
Jak moc to lze ovlivnit, ovšem není jasné. Podle řediteli agentury NetSuccess sice je možné vyloučit některé stránky například se sexuálním nebo násilným obsahem, ale například konspirační či proruské zřejmě nejde systémem tak snadno detekovat, a proto je nelze automaticky vyřadit.