Obrovskou marketingovou sílu Cristiana Ronalda poznala společnost Coca Cola. Portugalský fotbalista totiž na tiskové konferenci pohrdavě odstranil její výrobky a vyzval lidi, aby raději pili vodu. To způsobilo, že se na burze začaly dít věci. Informuje o tom chorvatský deník Sportklub.
Kapitán portugalské reprezentace byl hlavní hvězdou tiskové konference při probíhajícím evropském šampionátu. Než ovšem stačil novinářům začít odpovídat na jejich dotazy, udělal něco, s čím nikdo nepočítal.
Dvě lahve Coca Coly, které ležely před jedním z nejlepších hráčů na světě, ho natolik vytáčely, že se rozhodl je vzít a odstranit nejen ze své blízkosti, ale také z dohledu kamer. Svůj čin navíc doprovodil pohrdavým úšklebkem a slovy “pijte vodu”.
Cristiano Ronaldo Hates Coca Cola 🤣 , he quickly removed Euro 2020 sponsor Coca-Cola bottles in front of him during his pre-Hungary v Portugal press conference saying "Drink water!" instead. pic.twitter.com/6O5y1emv2B
— ZimViral (@ZimViral) June 15, 2021
Pro někoho zábavný moment však rozhodně nepotěšil giganta ve výrobě limonád. Když se totiž v Evropě otevřely burzy cenných papírů, stala se věc, kterou makléři ještě neviděli.
V 15 hodin, kdy se začalo obchodovat, měly akcie společnosti hodnotu 56,10 dolaru. Po tiskové konferenci, na níž fotbalová ikona ukázala, co si o populárním nápoji myslí, už akcie stála 55,22 dolaru. To znamenalo pokles o 1,6 procenta za pouhou půlhodinu. Hodnota společnosti Coca Cola tak poklesla z 242 miliard euro na 238 miliard euro.
Cristiano Ronaldo a CR7 patří mezi nejvýznamnější značky v reklamním odvětví. Jen na Instagramu, kde má přes 220 milionů sledujících, vydělal fotbalista Juventusu v roce 2019 zhruba 1,2 miliardy korun a stal se jedničkou v příjmech na této sociální síti.