Majitel TV Barrandov už neví, co má se sebou a s neúspěšnou komerční stanicí dělat. Na Zemana se lidé nedívají, Okamura je také nezajímá, sledovanost nezvednou ani Maxim Turbulenc. Ještě ke všemu Jaromír Soukup zapomněl počítat, což v minulosti bylo jeho doménou. Naposled o tom přesvědčil při publikování samochvály, kvůli níž vlastní několik časopisů. Prý svými pořady ve čtvrtek překonal návštěvnost na největší demonstraci od roku 1989 na Letné. Dokonce dvakrát. Jak je to ovšem ve skutečnosti?
Přestože Soukup v tiskovém prohlášení oslavuje sám sebe a tvrdí, jak se ukázalo, že je zájem o jeho osobu a pořady vyšší než o demonstraci na Letné, srovnává věci, které jsou si podobné stejně jako on a Larry King. I když tento soud by byl jasný, ale našli by se možná i tací, kdo by se chtěl hystericky dohadovat, pokud jde o Letnou, je Soukup úplně mimo. Po kolikáté už?
Tak například, není úplně to samé zmáčknout tlačítko na televizním ovladači a dojet na pražskou pláň, mnohdy z druhého konce země. Pro Soukupa, který ve své zoufalosti potřebuje prodat nejen co nejvíce léků proti prostatě na svém e-shopu, ale především dobrý výsledek sledovanosti, který na TV Barrandov neznají, je vyprávění hloupostí samozřejmostí.
Stejně jako subjektivní a často velmi nepřesné, nebo dokonce vylhané informování o sledovanosti provinční stanice. Tentokrát Soukup tvrdí, že jeho blok, tedy Týden s prezidentem a Duel sledovalo 528.000 diváků. Jak je ovšem možné, že server Mediaguru.cz Duelu přisuzuje 243.000 diváků? Týden s prezidentem pak v žebříčku vůbec neuvádí, ale vyplývá z něj, že Soukupův rozhovor s Milošem Zemanem sledovalo méně než 240.000 lidí. V součtu se tedy může jednat maximálně o 483.000 (patrně to bude ještě o několik desítek tisíc méně), což je trochu jiné číslo, než uvádí konferenciér TV Barrandov.
Kam se tedy poděli ti diváci, kteří by překonali Letnou? Odpověď je jednoduchá. Zatímco Mediguru uvádí průměrnou sledovanost pořadů, což je jediný správný ukazatel, Soukup si bere číslo nejvyšší sledovanosti v průběhu vysílaného pořadu. Tím si vytváří lepší obraz a může balamutit veřejnost. Ve skutečnosti však jakýkoliv pořad Jaromíra Soukupa pokaždé překoná i seriál Columbo, jehož reprízy se vysílají desítky let.
Šéf propagandistického kanálu to sice zkouší hezky, ale opět úplně amatérsky a jeho argumentům už může věřit leda prvok.
Kouzelné je i to, že si Jaromír Soukup stále myslí, že se diváci dívají na něj, ne na hosty, kteří jsou ještě ochotni se estrád na TV Barrandov účastnit. Nepřekonatelné ego, kapsy prázdné a sny nesplnitelné. To je ten, který by zaplnil dvě Letné.