I české firmy čelí cíleným dezinformačním kampaním. Zatím tápou, jak se bránit
K poškození značky stačí v době internetu a sociálních sítí i jeden průměrný influencer, dokazují už i zkušenosti některých českých firem.
K poškození značky stačí v době internetu a sociálních sítí i jeden průměrný influencer, dokazují už i zkušenosti některých českých firem.
Pandemie změnila svět hned v několika ohledech a naprosto proměnila sociální, pracovní i soukromý život většiny lidí. Tím však dopady…
Pro mnohé české firmy je Rusko zajímavou vývozní destinací. Současný konflikt Česka s Ruskou federací není tedy pro ně dobrou…
Vypnutí ekonomiky vládou jako důsledek koronavirové krize přineslo malému podnikání extrémní potíže. Vše má velkou setrvačnost, proto se dopady…
České výrobce roušek a dalších ochranných pomůcek vláda v 90 % vůbec neoslovila. Vyplývá to z průzkumu Pirátů, jenž uskutečnil…
„Samozřejmě že preferujeme české firmy,“ oponuje premiér Babiš kritice, že se vláda příliš jednostranně zaměřuje na dodávky ochranných pomůcek z…