Andrej Babiš sice svému kandidátovi na primátora dává téměř neomezený budget na kampaň a dokonce i některé své lidi, ale ani to neznamená, že se Petr Stuchlík dokáže prezentovat bezchybně. Přesvědčil se o tom i tým kolem marketingového guru hnutí ANO Marka Prchala. Odborníci se přesvědčili, že budou muset za Stuchlíka dělat i takové prkotiny, jako je psaní statusů na sociální síti.
Když PR oddělení Babišova hnutí vymyslelo další místo, které má kandidát na primátora navštívit, aby o tom mohl poreferovat na Facebooku, zřejmě se domnívalo, že bude stačit vytvořit jen jakýsi nástřel statusu a zbytek už dodělá sám Stuchlík. Aby to pochopil, přidali do textu, který měl na sociální síť přijít, jedno zvýrazněné slovo – DOPLNIT!!!
Nic přehnaně obtížného, žádná složitá otázka z Milionáře. Pouze jasně znějící „příkaz“, co má bývalý obchodník s chudobou s příspěvkem na Facebooku ještě udělat. Nestalo se však nic, nebo lépe řečeno, stalo se pouze to, že Petr Stuchlík vzal text i se vzkazem od „prchalovců“ a umístil ho na svůj facebookový profil.
Taková věc samozřejmě nemohla zůstat bez odezvy a jedním z prvních, kdo si přešlapu zaměstnanců Andreje Babiše všiml, byl jeden z nejlepších marketérů v zemi Jakub Horák. Ten jasně Stuchlíkovi vysvětlil, co se má se statusem provést, pokud je doplněn tak jasně znějícím heslem.
„Poznámka ,DOPLNIT‘ vole znamená, že tam máš za to ještě nacintat něco jak Praha bohatne a bude bohatnout ještě víc, že tvojí vizí je město plný obchůdků pro zdravotní sestry a policisty a hasiče, mosty plný obchůdků v několika patrech nad sebou, obchůdků kam bude chodit Máma, táta, brácha, atp. To je na h***o takováhle práce,“ poznamenal ironicky Horák.
Zdá se, že Stuchlík bude potřebovat stejnou péči jako Babiš. Tedy psát všechny statusy od A do Z. Premiér potřebuje pomoci, protože neumí na počítači, možný budoucí primátor proto, že má problémy se čtením.