Kandidát hnutí ANO na primátora Petr Stuchlík si na kampaň zřejmě půjčil marketéry Andreje Babiše a rozjel své promo na sociálních sítích. Ne všichni ovšem souhlasí s tím, aby jejich podnikání spojoval se svou politickou kariérou, nebo jim rovnou vadí vládní hnutí. Například v Coffee Cube se rázně ohradili proti fotografii, kterou Stuchlík prezentoval.
Adept na primátora se nechal zvěčnit v pražském obchodním domě Kotva. Protože však snímek ze zázemí kavárny použil ke své kampani, dočkal se odmítavé reakce, která přišla přímo na jeho facebookový profil. Anthony Svoboda s Coffee Cube slušně Stuchlíka vyzval, aby fotografii odstranil.
I když evidentně PR tým hnutí ANO, který na Facebook odpovídá místo nového Babišova koně, příspěvek z 13:50 viděl, protože odpovídal na jiné i v pozdějších hodinách, ještě v pátek ve 20:30 fotografii nesmazal.
Celý příspěvek na Stuchlíkově facebookovém profilu:
Dobrý den pane Stuchlíku,
děkujeme za vřelá slova na Vaší stránce, jsme velice rádi, že Vám naše káva chutná. Když jste se s námi šel vyfotit, tak jsem předpokládal, že fotografie bude pro Vaše soukromé účely.
Jako kavárna se však snažíme komunikovat apoliticky a když už, tak podle našeho nejlepšího vědomí a svědomí. Rozhodně nechceme být v žádné souvislosti spojováni s politickým hnutím ANO.
Tímto Vás žádám o stažení fotografie z Vašeho facebookového profilu kandidáta na primátora Prahy.
Děkuji za pochopení,
Antony Svoboda, Coffee Cube
Odmítavých reakcí se na sociální síti objevila většina. Jedna z komentujících se třeba kandidáta hnutí ANO ptala na to, zda má zdravotnický průkaz. Zároveň Stuchlíkovi oznámila, že dává podnět na hygienu. „Když jsou koblihy práskači, budeme i my,“ napsala.