Zdá se, že premiér v demisi nemůže najít nikoho, kdo by se chtěl pustit do práce na problematickém ministerstvu dopravy, a proto se snaží zde udržet všemi kritizovaného Dana Ťoka. Ten sice před několika týdny sténal, že necítí podporu a už ho nebaví, jak mu všichni vyčítají neschopnost úspěšně uzavřít tendr na mýto, nebo dát dohromady naše dálnice, ale situace se změnila. Podpora od vůdce Babiše se dostavila a Ťok zvažuje pokračování svého makání na ministerstvu.
Jeden z největších pohádkářů v Babišově vládě, který se střídavými úspěchy národu vypráví, jak se úspěšně staví dálnice a doprava po republice vlastně není problém, zřejmě doplatil na to, že většího odborníka premiér v demisi stále nemůže najít. Navíc je loajální a kromě ztráty důvěry si na nic v hnutí ANO nikdy nestěžoval.
Nezachoval se jako Robert Pelikán, nebo Karla Šlechtová, kteří nabyli dojmu, že za dlouhou službu Babišovi jim náleží odměna ve formě vlastního názoru, a to mu patrně zaručí další čtyři roky na ministerstvu, které ve skutečnosti pořádně nefunguje, na oko se však tváří, že je jedním z nejvýkonnějších.
Když premiér a ministr, oba v demisi, vyprávěli na tiskové konferenci o tom, jak Ťokův rezort šlape jako hodinky a kolik se již za jeho panování postavilo dálnic, řidiči se museli pousmát. Bývalý šéf stavební firmy Skanska, povolaný do vládních služeb, je totiž pro celostátní dopravu stejnou pohromou jako Adriana Krnáčová pro tu pražskou.
Marketingově je však pro hnutí ANO velmi vděčný a hlavně, není čas si cvičit nového poddaného, když jeden pochopil, že vlastně chce ve funkci zůstat a dodělat rozdělanou práci.