Opoziční TOP 09 se rozhodla v kampani pro letošní krajské a senátní volby vsadit na přemýšlivé voliče. Tomu odpovídá také slogan „Silou rozumu“, který si nově zvolila. Centrálně strana vyčlenila na kampaň 25 milionů korun. Volební výdaje TOP 09 budou moci lidé sledovat opět on-line na transparentním účtu.
Před podzimními volbami chce TOP 09 oslovit voliče realistickými a pragmatickými řešeními problémů, které rezonují společností nejen v jednotlivých krajích, ale spojují přemýšlivé voliče napříč republikou.
„Politika se dnes stává vyhrocenou a populistickou, a my jsme se proto rozhodli kampaní apelovat na zdravý český rozum. Racionální úvahu se snažíme do naší práce prosadit na mnoha politických frontách a já věřím, že rozum nakonec v české politice převáží,“ řekl předseda TOP 09 Miroslav Kalousek.
Strana, která si dlouhodobě zakládá na transparentnosti, hodlá i tentokrát průběžně zveřejňovat volební náklady. „Stejně jako v minulých volebních kampaních budeme používat transparentní bankovní účet, na kterém může veřejnost sledovat veškeré výdaje, které před volbami i během nich budeme mít,“ uvedl volební manažer TOP 09 Jaroslav Poláček.
Oslovovat voliče bude TOP 09 tradičně prostřednictvím kontaktní kampaně. „Každá úspěšná volební kampaň je o řadě osobních setkání s lidmi,“ doplnil Poláček.
Ve volební kampani strana počítá s tradičními nástroji komunikace a využitím sociálních sítí, na kterých patří k nejvýrazněji komunikujícím politickým stranám. Novinkou letošní kampaně budou úplně nové webové stránky TOP 09. Koncept a realizaci kampaně pro TOP 09 zajišťuje společnost AdHackers.