
Andrej Babiš FOTO: ČTK
FOTO: ČTK

Třetina voličů Andreje Babiše mu nevěří, ale i přesto ho volí. Tuto zajímavou informaci přinesla Česká televize v průzkumu zveřejněném v nedělních Otázkách Václava Moravce. V tomto zjištění je odpověď na častou otázku, jak je možné, že ANO má i po soustavných a rostoucích skandálech svého majitele tak vysoké preference. Voličům je to jednoduše jedno.
Třetinu voličů Andreje Babiše nezajímá, že je jejich oblíbenec estébák. Nevadí jim, že údajně nechal svého syna unést na Krym, nezajímá je ani to, že si na své víkendové sídlo podvodem vzal pasedát milionů z peněz určených pro drobné podnikatele. A nevadí jim, že zneužívá svého postavení, je ve střetu zájmů a propojuje stát se svojí soukromou firmou, která zázračně roste od chvíle, kdy Babiš vstoupil do politiky. Přesněji řečeno, zajímá je to, Babišovi nevěří, ale i přesto jsou ochotni svěřit mu Českou republiku.
Může provádět prakticky cokoliv, a i tak ho budou volit. Jak je to možné? Zázračné osobní kouzlo Andreje Babiše? Vůbec ne. To tajemství je jednoduché. Obrovský podíl na této zaslepené třetině má fakt, že Babiš ovládl a zdecimoval média v ČR, která mají masivní pokrytí obyvatel.
Nic z výše uvedeného se čtenáři novin a serverů Andreje Babiše nedozvědí tak, jak by měli. A když už se jeho média kauzám šéfa věnují, je to v rovině znevěrohodnění faktů, důkazů a tvrzení jeho kritiků. Velká média, která Babiš neskoupil, jsou vůči premiérovi opatrná a v rytmu údajného tajného „paktu o neútočení“ mezi miliardáři jsou ke skandálnímu premiérovi neuvěřitelně shovívavá. A v tom je ten problém. Lidé se nedozvědí podstatné věci. Babiš a jeho mediální fronta usilovně pracují na tom, aby vše, co je proti šéfovi, bylo alespoň částečně znevěrohodněno, nahlodáno klasickým „ale co když to tak není“.