Už jste se v poslední době snažili projet hlavním městem, případně tam zaparkovat? Pokud ne, doporučujeme tuto zkoušku psychické osolnosti nepodstupovat, protože je to prostě a jednoduše téměř nemožné. Praha nefunguje, nestaví se, všude jsou kolony a nic se nerozvíjí. A přesto má Andrej Babiš šanci na úspěch: Je to proto, že jeho kampaň je natolik masivní, že jí v podstatě nebylo možné konkurovat.
Figurka Petr Stuchlík byl ještě nedávno neznámý člověk a panikařící Babiš dal do jeho prezentace opravdu hodně peněz. Hnutí ANO se muselo opravdu snažit, aby se našli lidé, kteří zapomenou na totální debakl jménem Adriana Krnáčová. Jenže je docela dobře možné, že tohle zapomenout nejde, zejména pokud se na ty skvělé plakáty se smějícím se Babišem díváte z auta, které už se v koloně velmi dlouho nepohnulo.
Praha ukázala, jak to vypadá, když někde marketingové produkty dostanou reálnou šanci vládnout. Přesně tohle je i Babišova vláda, všichni ti „nepolitici“, kteří nejsou schopní odpovědět na základní otázky, mít jakoukoli vizi a směřovat k tomu, aby stát (nebo město) fungoval.
Hnutí ANO v Praze naprosto selhalo a pocítili to všichni Pražané. Proto se musel Stuchlík vydat rozdávat guláš, pivo a kazety do jejích chudších částí, protože jedině tam má možnost získávat hlasy.
Jak to dopadlo, se dozvíme jen za pár hodin. Ale i kdyby Babišovo ANO v pražském volebním klání zvítězilo, cen za jeden hlas a za vymazání paměti voličům byla obrovská.