Občanští demokraté budou v srpnu objíždět česká města s letním kinem. Novou formu kontaktní kampaně dnes na tiskové konferenci představil místopředseda strany Zbyněk Stanjura. Dodal, že přímá komunikace s lidmi je pro ODS nejsilnější zbraní pro podzimní parlamentní volby.
„Chceme to využít k tomu, abychom přímo komunikovali s našimi občany. Občané budou mít možnost potkat se se všemi kandidáty z příslušného kraje,“ uvedl Stanjura, moravskoslezský volební lídr. „Budeme debatovat o našem programu a budeme se také ptát, co považují za důležité, aby konala nová česká vláda,“ řekl.
S letním kinem chce ODS zavítat do 90 měst. První promítání už se odehrálo v neděli Mělníce, další je v plánu ve Slaném, dodal ekonomický expert strany a jednička středočeské kandidátky Jan Skopeček.
Setkávání s voliči a diskuse o volebním programu povedou kandidáti ODS i v dalších měsících. „Kontaktní kampaň bude naší nejsilnější, nejvíce používanou zbraní i v následujících měsících, v září a v říjnu,“ uvedl.
Českou republiku v době prázdnin objíždějí i představitelé ostatních politických stran. O svých setkáních s lidmi pak hojně informují na sociálních sítích. Velmi aktivní jsou například předseda hnutí ANO Andrej Babiš nebo volební lídr ČSSD Lubomír Zaorálek.