Andriana Krnáčová se diví, proč se obyvatelům hlavního města nelíbí, že se de facto nemohou dostat z jednoho konce Prahy na druhý. Kde zrovna nepadá most, nejezdí tramvaj, kam se dostanete metrem, nemusíte se z něj dostat tam, kam právě chcete. Do toho neustále protestují taxikáři a blokují dopravu. Ale zpovykaní jsou podle pražské primátorky občané, kteří pociťují velký diskomfort.
Krnáčová hodlá obhajovat svůj post i do budoucna, ale zrovna dobrou reklamu si nedělá. Za svého působení neudělala pro Prahu nic podstatného, jen občas do médií vypustila informaci, která měla Pražany ubezpečit, že je ženou na svém místě. Ti naivnější by si tak mohli třeba myslet, že Babišova primátorka zařídila vystavění tunelu Blanka, zbavila hlavní město předražené Opencard nebo zajistila wi-fi na místech, kde po ní obyvatelé Prahy dlouho prahnou.
Realita je ovšem trochu jiná. Blanka není dílem Krnáčové, ta ji jen otevírala, místo karty Pražana je tu Lítačka, která nenabízí nic nového oproti bývalé „tramvajence“ a podle odborníků není ani o moc levnější, a signál v metru a v lanovce opravdu není takové terno, ještě když dodnes pořádně nefunguje. Zato doprava dostala co proto.
„Myslím, že Pražané jsou trochu zpovykaní s dopravou, protože když jsem v zahraničí a čekám deset minut v zácpě, tak v Praze už by bylo povstání a skandál,“ řekla 10. 3. Krnáčová pro Novinky.cz. Tímto reaguje na katastrofální situaci, kterou dokládá například web Dopravního podniku, který mezi událostmi uvádí například: Husitská ulice – dočasné přerušení provozu, pravidelná výluka lanové dráhy nebo vybraná dlouhodobá omezení v metru či dlouhodobé výluky v provozu tramvají.
Do toho všeho Prahou kolují taxikáři, kteří šikanují slušné řidiče a „protestují“ proti UBER, a třeba na Andělu a Náměstí Republiky nevystoupíte z metra v místech, která jsou nejfrekventovanější. A na tohle všechno si dovolují lidé cestující po hlavním městě reagovat negativně. Je na tom něco nepochopitelného?